Garanții și Certificări

  • Toate BUNURILE comercializate de către HomePuls, cu excepția celor din categoria BUNURI RESIGILATE, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție BUNURI RESIGILATE), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
  • În cazul Bunurilor vândute și livrate de HomePuls, certificatele de garanție sunt emise direct de producător , iar pentru bunurile pentru care nu există un formular distinct de certificat de garanție, beneficiază de garanție în baza facturii fiscale de achiziție.
  • Garanția este obligația legala și contractuală pe care HomePuls o are față de utilizator, cu privire la calitatea produselor și serviciilor oferite.
  • Obligația de garanție a vânzătorului ia naștere în momentul în care cumpărătorul ridică produsul de la curier.
  • Vânzătorul nu este responsabil de daunele ce pot apărea la produsele utilizate incorect.
  • Nu fac obiectul garanției: defecțiunile care apar în urma utilizării, manipularea într-un mod neadecvată a produselor de către cumpărător.
  • Utilizatorul care a constatat primirea unui alt produs decât cel comandat poate utiliza garanția oferită de vânzător în temeiul legii nr.449/2003. Constatarea se va efectua în prezența unui reprezentant al vânzătorului.
  • Daca produsul primit se dovedește a nu fi conform cu specificațiile de pe site sau prezintă defecte de fabricare, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau restituirea sumei de bani plătite. Dacă se decide înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența primind o nouă garanție. Dacă valoarea produsului nou este mai mică, cumpărătorul va primi rambursarea parțială până la valoarea produsului înlocuitor, sau poate achiziționa încă un produs folosind suma de bani rămasă.
  • Perioada maximă de timp pentru soluționarea problemelor legate de garanție este de 15 zile calendaristice.
  • Pentru garanție este necesar să respectați unul din următorii pași:
    a) Sa contactați reprezentanții HomePuls în scris la adresa de email : office@homepuls.ro , menționând datele dumneavoastră de contact, numărul facturii, și produsul în cauză.
    b) Să ne contactați telefonic la numarul 0770762545.
  • Criteriul obligatoriu este ca produsul ce face obiectul garanției să vină insoțit de o copie sau de originalul facturii de achiziție, pentru a face dovada efectuării tranzacției și a identificării produsului.